luni, 17 decembrie 2007

Surpriza, baah!

Vi s-a facut vreodata vreo surpriza mare, mare de tot? Cum ar fi o petrecere de ziua ta sau un 'welcome back, buddy!' party? Sau nu ideea de bairam, ci pur si simplu o autoinvitatie a unui/unor prieten/i bun/i? Mi se pare foarte tare ideea. Mie una, nu mi s-a intamplat inca, desi am participat la multe surprize ale unor prieteni. Nu o zic in sensul rau, ca 'vai! dar bine ca eu ma bag in chestii de genu si ei stau ca matza-n calendar cand e vorba de mine'; nu asta vreau sa zic, pentru ca stiu ca va fi ceva pana voi muri :-j
Chiar azi m-am bagat la o surpriza de genu si a iesit foarte fain. Sunt mandra de mine, ca am adus o bucurie cuiva. Chiar ma gandeam : bai, oare ce crede asta despre noi? Ca nu avem ce face? Ori vrem sa parem draguti cu ea, in caz de vom avea nevoie de ea candva sa ne fie alaturi? Nu..sigur nu e asta..Atata timp cat ne e prieten bun si probabil o ditamai istoria in urma, sigur nu va avea parerea asta. Ne-a luat in brate si ne-a pupat, am barfit si povestit, am mancat si am ras.
Again, ma bucur ca a iesit bine si abea astept urmatorul surprise party, fiindca a trecut ceva timp de la ultimul chef :-"

Melodia de azi : Colbie Caillat - Bubbly face

3 comentarii:

kristofer93 spunea...

Alei, nu sunt adeptul genului asta de muzica:)

Chibby spunea...

Stiu..nici eu cu al tau :-j dar nu asta conteaza btw ;)

Anonim spunea...

ce surpiza? si cum nai avut surpriza? :-w nu mam kinuit 3 ore cu o zi inainte de ziua ta sa desfac o tona de polistiren, care btw a fost prea mult si mam chinuit in plus, si l-am pus intr-o cutie si deasupra un bec si u ai crexut k becu ii cadoul :P
si am fost plina de bilute de polistiren 1 sapt, la fel si toata casa mea