vineri, 21 decembrie 2007

Leapsa

Am primit o leapsa de la kristofer. Instructiuni :P :
1. ia cea mai apropiata carte
2. deschide-o la pagina 123
3. scrie a cincea fraza/propozitie
4 posteaza pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze, cu aceste instrucţiuni.
5. nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi dupa cartea aceea foarte deosebita sau "intelectuala".
6. Da mai leapşa departe.

So..
1. Mircea Cartarescu - De ce iubim femeile
2. Check
3,4."Ne-am facut apoi toti pulbere, am fraternizat, ne-am pupat si am dansat pana mult dupa miezul noptii. Billy, care s-a tinut de cuvant cu sticle de whiskey (Jameson), ne-a recitat o gramada de poezii in gaelic : sunau la fel de bizar ca oamenii nostri buni. M-am straduit si eu, intr-un coltisor, sa devin irlandez get-beget, "macar pt o noapte", dar nu mi-a reusit decat ceva mai mult de jumatate. Se pare insa ca mi-a fost apreciata bunavointa, pentru ca.. inacea noapte m-a vizitat contesa!"

2 comentarii:

crinasenk spunea...

bah anca bloagherita mai nou>ce faci?si eu is noua,dar mai veche decat tine:P:P:P:))hai sa vedem,leapsa...... pg 123 harry potter j.k.rowwling,partea a cincea ordinul phoenix,si ce vad...exact cap VII...ministerul magiei...hm a cincea prop."doamna weasley ii aranjase blugii si tricoul proaspat spalat la picioarele patului.Harry se imbraca in graba.Tabloul gol de pe perete rase batjocoritor.":)))(oare de ce rase:)))tare...leapsa:P

roxo spunea...

1. wilkie collins- the woman in white ( cea mai apropiata era dexu dar, nah...)
2. pg 123, partea dreapta a cartii
3. " this was the drawing wich i have suggested my question-an idle question enough- but how could i begin to talk of business to her moment i opened my lips"
cool:D lav ya ancule >:D<