sâmbătă, 22 decembrie 2007

Lista de Mos

Draga Mosule,
Da-i, te rog, multa sanatate, fericire si noroc in viata;
Ai girja de el, pentru ca e un om bun si destept;
Zi-i, te rog, ca il iubesc mult de tot si ca vreau ca legatura dintre noi sa dureze cat mai mult.

Melodia de azi : A.N.V. feat Degro - Fara cuvinte
De data asta a fost mai greu in a-mi pune sufletul pe hartieCaci acum sentimentele, cu greu, cuvintele invieSi stiu, sunt milioane de piese despre dragosteDar asta e speciala, caci vine de dupa ale mele coastePrecum o sticla, prin tine ajung la mine razele de luminaIn zadar apare soarele, daca nu stiu sa schimb a mea climaTotul e-n culori, caci m-ai imbatat cu razele luniiImpreuna doar noi doi, doua tancuri, impotriva lumiiAm suflet in mana ta, tu trebuie doar sa-l crestiViata are gust placut, atunci cand stiu ca tu ma iubestiSi uneori ma enervez, caci cuvintele n-au fost niciodata de-ajunsNu pot sa le adaptez dupa al inimii pulsIar noi beti dansam, se numeste pasiune puraSunt inimile noastre care dau cu calduraNe leaga 400 de km, caci te simt mereu aproapeVreau ca iubirea mea sa ia forma unei soapteCaci daca as turna cerneala in sufletSigur ar lasa o amprenta cu miros de tunetE asa de puternica incat as lasa surd orice sunetUneori avem senzatia ca zburam, iar acum simt astaE dragostea ce misca cu tandrete p-asta
Fiecare sarut pentru fiecare clipa pot sa rupBucati din suflet si de trupSimt ca pot sa lupt - mintCand imi soptesc, incet, ca nu din inima ta ma infruptFiecare minut pentru fiecare frunza ce o rupDin trupul tau apoi te-astup cu al meu si spun - mintCand imi soptesc incet ca nu din inima ta ma infrupt
Simt cum ace imbibate cu fericirea ii strapung pielea Asta da intarire, un fel de tatuaj cu numele tau scris cu iubireImi plac fluturii din burta mea cand iti rostesc numeleImi place cand marea dragostea isi lasa spumele Cand nu sunt langa tine imi imaginez ca esti langa minePasiunea ne leaga mintile si acelasi ganduri sunt pline Ca doua inimi conectate ne impartim sentimenteleSurde sunt cuvintele, indeplinite sunt visele Voi fi mereu in bratele tale sau macar fictivNu visez cand fugaresc de tine orice inseamna nociv Iti decdic tie fiecare petala din suflet Si izvorul dragostei mele fiecare vuietCu el lasam sentimentele sa curga Acu chiar cred ca el cursul raului educaRaman un simplu muritor Cu o iubire vesnica ce-o poarta Cu tine inima mea nici un sentiment rau nu dezgroapaIn loc am descoperit ceea ce cautamVantul ce risipeste durerile ce le port Iar gandul pe care credeam ca nici o fata nu-l poate avea M-a facut sa-mi dau seama ca ma pot insela Cuvinte surde le aud mereu la urecheEu si cu tïne suntem suflete pereche

Niciun comentariu: