luni, 24 decembrie 2007

Leapsa

Hey! Am inventat o leapsa..Nu cred ca a mai fost..Si nu stiu cat de inteligenta e, dar nah..e comestibila;))
So..Cand aii aflat ca Mos Craciun nu exista? Si cum?
Eu. una, nu-mi amintesc cand am aflat..mama inca mai cotinua cu ideea de Mos..ca exista..ceea ce ma cam enerveaza :-j
So..trimit leapsa mai departe la : roxo, crinasenk, kristofer93

Un comentariu:

Anonim spunea...

so.. nu mai stiu exact cand miam dat seama... cred ca atunci cand am vazut o sacosa mare cu jucarii dupa fotoliu si apoi, de craciun am vazut jucariile sub brad... ideea e ca eu prin clasa a 4-a stiam ca mos craciun existase si ca in amintirea lui oamenii mari dau cadouri celor mici :P bineinteles ca citisem asta intr-o carte si pentru mine cartile erau sfinte. deci mi-am sustinut ferm pozitia la scoala unde toti copii au ras de mine. pana si doamna invatatoare avea un suras malefic si rautacios in coltul gurii si zicea: lasati-o nu e nicio problema daca mai crede in mos craciun. de atunci am inceput sa urasc craciunul... nu am mai simtit spiritul craciunului din anul in care a venit tata acasa de craciun... acum vreo 5 ani, cred... si am intrat peste el si mama in dormitor in ziua de craciun fara sa bat la usa... and that sucked too ( va imaginati ce am vazut :P) din fericire anu asta stiu ca mos craciun nu exista si ca pe mine nu m-a adus barza si ca mama nici nu a luat pastile ca sa ma faca and stuff :-j si am reusit sa simt craciunul foarte frumos :D merry X-mas everyone>:D<