marți, 1 ianuarie 2008

'Hai sa dam mesaje cu 'Lma!'

Ba si-am ajuns si in 2008. Nu stiu daca e bine sau nu, dar nah, n-ai ce sa-i faci..Timpul zboara..Asta e
Ati observat mania asta pentru sms-urile/massurile si alte shituri de astea..cu texte pompoase cu valoroase metafore si lalala-uri? Toata lumea da mesaje cu 'Fie ca..' sau, vorbeam ieri cu o prietena despre asta, faimoasa urare tipica 'Fie ca noul an sa va aduca sanaate, fericire si pace in suflet! La multi ani!' Jesus people, get a life! Nu incercati sa pareti mari si tari..si ca va pasa de ceilalti, doar consumand centi pe mesaje. Nu asa iti arati dragostea pentru prietenii tai. Parerea mea este ca un [group] hug calduros si un 'La multi ani!' din toata lumea e mult mai eficient si mult mai bine primit. Poate ca sunt eu o hug-aholic si ador sa-mi imbratisez prietenii.. Dar asta e realitatea tata..
Ma rog, revenind la rev, a fost dragut, m-am distrat, Vita de vie au fost asteptati, prin chinuri groaznice de muzica populara si shitul de Laurentiu Cazan,3 ore jumate de care noi, chiar daca au cantat 5 melodii. A fost fain, m-am bagat la pogo si la un headbanging. Gatul meu este rupt, nu mai am voce aproape deloc. Apoi am mers 20 de oameni si am petrecut pana dimineata la o prietena acasa, care a fost foarte draguta si a fost de acord sa ne fie gazda. Hug Andra >:D<

7 comentarii:

kristofer93 spunea...

Era si eu prin zona...poze chestii, dar la ascultat nu prea m-am bagat.
Vita de vie nu e genul meu:), dar atmosfera era frumaosa, multa lume...

Chibby spunea...

la vita de vie au ramas foarte putini..doar adevaratii faini au stat pana la 1 jumate sa-i asculte..daca erau 50 de oameni maxim :-? oricum..a meritast asteptarea..parerea mea :)

Anonim spunea...

esti o proasta fara rost.

Chibby spunea...

Ce-ai nene? N-ai ce face? :-j

Anonim spunea...

wtf? dude.. ai vreun complex sau ceva? :-j

Anonim spunea...

SA MA FUT IN SEMNU VOSTRU ":-j" NUMAI COCALARII SI FRAIERII UTILIZEAZA ACEST SEMN...

kristofer93 spunea...

Nu comentati la asemenea injurii ca am si eu destui pe blog, chiar foarte multi...

Frustrati, ce sa le faci...